Zlato Sidro - poročilo

Regata Zlato Sidro – Smoki  2019

Pa se je začela. Seveda nova sezona za jadralce razreda FB.
Termin letošnje prve regata je bil za nekatere še zgoden, vendar, ker se je odvijala na morju je bilo pričakovati kar znosne temperature. Po zelo toplem marcu in  sončnem začetku aprila, smo bili, kar malo razočarani, ko je vremenska napoved obetala bolj aprilski vikend.

Petek je bil na celini ovit v dežne kaplje, ki so se ponekod spreminjale v ledene kroglice in odločitev je padla , na regato odrinem šele v soboto zjutraj.

FB je bil popoldne spakiran, pregnala sem pajke, ki so se naselili čez zimo, zategnila nekaj vijakov in evo štart v novo sezono. Sobotno jutro je bilo vlažno, vendar vremenska napoved je obetala suh vikend na našo žalost pa tudi vikend brez vetra.
Na avtocesti proti morju je bilo presenetljivo veliko prometa, vendar jaz in moja prikolica se nisva pustili motiti, cilj je bil jasen Simonov zaliv. Regata Zlato Sidro že drugo leto poteka  v Simonovem zalivu in moram priznati, da mi je lokacija bolj všeč , kot center Izole, saj je lažji dostop za v morje in iz morja.

Ob prihodu na kopenski cilj me je tam pričakala moja krmarka in še  ena posadka  in kmalu se nam je pridružila tudi tretja. Vsi smo nestrpno pričakovali kdo še pride ampak žal ostali smo pri 3 posadkah FB. Prišel pa je Matjaž, ki  je malo zamenjal vlogo in je bil pomočnik organizatorjev in opravljal naloge v štartnem čolnu. Če prideš v soboto moraš kar takoj v akcijo, sestaviti je potrebno jadrnico, razmisliti kaj boš oblekel, malo se okrepčati, skratka kar nekaj dela po zimskem lenarjenju.
Start prve regate je bil predviden ob 11h vendar kmalu smo dobili kodeks in tudi priložnost , da malo pregledamo FB , naredimo še kak popravek in se pogovorimo, kaj smo počeli pozimi in kakšne imamo plane za sezono 2019. Vreme ni obetalo veliko vetra, vendar regatni odbor se je odločil in nas ob 12h poslal na vodo, vetra je bilo za vzorec in vsi smo uspešno pripluli do štartne jadrnice, potem pa  ponovno kodeks. Ker je bila flota  sestavljena iz več  razredov -  optimisti, laserji 4.7,laser radial,  420 in FB smo čakali na bolj ugoden veter, ki pa ni prišel  in tako se je zgodilo, da so se po treh urah čakanja odločili in nas poslali na kopno.

Malo občutka  za jadranje smo vseeno pridobili, še več pa za veslanje, saj na veter proti obali ni šlo več.
Vremenska napoved za nedeljo je bila še slabša. Štart ponovno predviden ob 11h ampak kodeks je šel gor že na obali ob 10:45h . Ko smo čakali na štart smo dobili, kar nekaj vprašanj sprehajalcev, kdaj se bo začelo in zakaj še nismo na morju, bilo je zanimivo videti njihove reakcije, ko smo jim razlagali, da čakamo veter, ker ga potrebujemo za jadranje.
Podatki na Piranski boji so bili spodbudni, saj je iz juga prihajala nežna sapica  in kmalu je prišla tudi do Izole. Prvo nedeljsko regato smo odpeljali v JZ, ki je pihal ravno prav, da se je tekma odvijala za flokiste tudi na trapezih. Pred drugo tekmo so malo prestavili boje  saj se je smer vetra obrnila in nevihta na celini je poskrbela tudi za kakšen reful. Medve za Andrejo sva enega prav lepo izkoristili, kajti namesto obrata na boji sva naredili obrat v morje. Še sreča, da obstajajo suhe obleke, ki te varujejo pred 13° C, ki jih trenutno ima morje.

Skratka v celem  vikendu smo uspeli odpeljati dve regati in rezultati so bili regularni tudi za FB posadke, mislim, da smo bili tega  veseli tekmovalci in organizatorji.

Po končanih plovih smo hitro pospravili FB in odšli na podelitev, ki pa se je zaradi protestov Optimistov kar zavlekla, lahko pa smo si čas krajšali z nagradami sponzorja in sicer dobili smo proizvode SMOKI, ki smo se jih razveselili skoraj bolj kot otroci, ki so jadrali na optimistih.

Letos je zanimivo, da imamo v razredu FB  prijavljenih  več mešanih posadk, kot moških in ponovno samo eno žensko. Sezona bo še zanimiva in napeta.