Pokal Burje - poročilo

Regata FIREBALL BURJA

Ko po skoraj  let spet sedeš za krmilo jadrnice, si prav želiš odpeljati par plovov….ampak zgodba se zaključi drugače.

Pa lepo počasi. Sobotno jutro se je začelo obetavno. Najina večna težave, da se s časom zakalkulirava, se je tokrat izšla pozitivno in na samo prizorišče regate sva prišla pred vsemi ostalimi posadkami. Fireball je stal že ob 9h in zaslužila sva si kavico in pregled vetrovnih razmer. Medtem so se počasi nabirali tudi ostali, in zbralo se nas je 5 posadk. Vreme je kazalo bolj žalosten obraz. Sprva še nekaj vetra na regatnem polju, ki počasi spremeni smer v popoldanskih urah, se umiri in ga dež čisto prežene.

Pa da vidimo kako bo stanje v resnici smo si rekli.

Ekipe so postavile svoje jadrnice, in počasi so odpeljali barke prosti slipu. Seveda brez gneče ni šlo. Pred nami se je na slipu gnetlo malo morje optimistov. Le-ti so počakali in nas spustili na vodo okoli 11h. V NOR je bilo navedeno, da se prvi štartni signal začne ob 10:55, no na regatni barki se je v tem trenutku izobesila zastava kodeks in tako smo Fireball ekipe odpluli pred Izolo, kjer smo čakali regatno barko in ostala navodila v obliki zastavic. Do 12h smo za pogon uporabljali veter in pihalo je cca 5-8 knt, malce bolj zunaj celo 10knt. Vzporedno sta pred Izolo štartali 2 regati, Marinada in Izolanka, ki sta ob 11h dali štartni signal. Lepo je bilo videti jadrnice, ki so vsaka po svoje iskale svojo idealno pot. Ob 12:20h se je prepeljala tudi regatna barka, se nam pridružila pred Izolo, še vedno z izobešenim kodeksom in vse belo optimistov.

Veter je začel obračati smer, pojenjati. Na trenutke smo bili zelo statični, občasno smo malce pojadrali, vendar smer vetra ni bila konstantna in malce preslaba čisto pred Izolo. Seveda brez dežja ni šlo. Kar nekajkrat nas je dobro opralo.

Ob 15h smo tako dobili signal za odhod domov, oz prekinitev regate za ta dan. Hitro nazaj, pospravit barke in prišel je dež, pa ne malce dežja, prav močna nevihta, ki smo jo prevedrili s pohanimi zrezki in krompirjem za katerega so poskrbeli v Burji za nas jadralce. Seveda je sledila debata o samem poteku in planih za naprej.

Najina ekipa je zapustila ostale in šla na navtiko Portorož na ogled sejma, sledila je pojedina pedočev v Mai Piu v Izoli, ki sta jo je priredil Kocjančič in Musa za zaključek Izolanke (vzporedne regate), in seveda še nazaj na žur v Portorož ob zaključku Marinade. Pester večer, če že jadralski dan ni bil tak.

Ostale ekipe so zaključile večer ob pivu in debati.

Nedelja ni obetala nič dobrega. Nismo prišli niti tako daleč, da bi se preoblekli v jadralna oblačila. Ob kavici smo čakali na navodila regatnega odbora, pa razen kodeksa ni bilo nič sprememb. Mitja nas je malce animiral z opletkami in spajanjem štrikov, ko smo ob 13h dočakali prekinitev regate in začeli s pospravljanjem jadrnic. Markota in Kralj, ki sta se pridružila samo za nedeljo, sta tako le sestavila in razstavila svojega Fireballa.

Ob 14:30, smo bili počasi že vsi na poti prosti notranjosti.

Ja, želja po plovih in jadranju je tako ostala samo želja. Mogoče pa bo kaj več na Dravi.

EKIPE, ki so želel jadrati: